Jun 2, 2010

Boss tolonglaa hantar saya balik JB ;(

Wuarghhhhh sedihnya . Nak nangis guling-guling , hentak-hentak ! Boss kata nak hantar ke KL cuma sebulan tapi ni dah setahun . Cess ! Jahatlaa boss ni . Mana janji-janji manismu ?? 

Ok laa kengkawan , aku dah setahun dah kerja kat KL dan maknanya dah setahun jugak duduk KL . Tak sangka wei . Mak yang sangat susah melepaskan anak-anaknya ke luar JB , akhirnya kecundang jugak . What to do ? Ini semua pasal kerja , kerja , kerja . Kang aku tak kerja , tak boleh laa nak shopping kan , tak boleh laa jugak nak beli lens kan , tak boleh laa jugak nak beli iPhone kan kan kan . So , demi barang-barang tu semua , aku sanggup meninggalkan bilik yang mewah dirumah , dan tak lupa juga meninggalkan Mu'az yang handsome tu di JB . 

Dan sepanjang setahun duduk KL , hampir setiap minggu aku balik JB . Haa gila kan aku ni . Kalau orang lain obses dengan boyfriend / girlfriend , aku pulak obses dengan JB . Tak tahu laa pasal apa . Kenkadang tu aku balik bukan jumpa Mu'az pun , cuma memang nak balik . Lagipun , mak aku mesti setiap minggu suruh balik . Kalau tak percaya , korang boleh tanya ngan dia laa eh . Status kat FB aku pun sikit-sikit nak balik JB . Sampai semua orang pun tegur . Hahaha . Peduli apa aku . Ramai jugak kengkawan tanya , banyak eh duit kau balik JB selalu? Cett waklu banyak duit . Aku duduk KL ni , langsung tak menyimpan . Hahaha . So , lama lagi laa aku nak kawen ngan Mu'az . Weehuuuuu ~ Ni pun nak beli iPhone . Ala yang penting aku happy!

Ok , baru-baru ni balik JB masa cuti hari Wesak . Lama laa jugak dapat duduk rumah . Heaven je rasanya walaupun mak tak masak kat rumah . Yang penting status kat FB bertukar Izatulazin is currently in JB . Hehe . Ada benda yang buat aku sedih balik kali ni . Tak tahu laa apsal laa kan , aku boleh sesat kat JB . Memaki hamun sendiri laa jawabnya . Aku jadi macam pening sikit ngan jalan kat JB sekarang ni . Kalau sesiapa orang JB , mesti korang tahu kan jalan yang menghala ke bandar ngan Larkin tu dah berubah . Ni semua sebab Kota Iskandar . Kalau dulu nak ke Larkin , terus straight je kan , tapi sekarang dia boleh pulak dia tukar . Jalan tu jadi terbalik , ke kiri ke Larkin dan ke kanan pulak ke bandar . Uuuu makkkk aiiii lain kali bagitahu laa awal-awal . Takde laa aku sesat . Malu wooo~ Ini semua sebab boss laa ni , tak kasi aku balik JB selama-lamanya . Ciss lagi sekali . Tak lama lagi , jalan kat area Danga Bay tu akan jadi 6 lane . Fuyohhh dasyat eh JB . Tu yang aku suka gila ngan JB . Hehe .


Haa korang tengok laa ni . Semua pun nak kutuk aku sesat . Grrrrrrrrrr~

[Noted : Harini terjumpa mamat handsome tu :)
Harap Mu'az tak baca :):) ]

No comments: