Jun 20, 2010

Aku tak pasti apa yang aku rasa sekarang ni . Cuma yang aku pasti , aku rasa dah menyusahkan semua orang dan menyebabkan orang lain marah ? Kenapa laa ? Aku macam dah give up untuk teruskan semuanya . Tapi arghhh ! Orang lain tak rasa kesakitannya . (Hadoi skema laa pulak ;p)

Ok , apa yang aku cuba sampai kan kat sini ialah aku kena marah dengan dia sebab tak jaga makan minum . What ? What the what ? Memang patut pun kena marah . Takde siapa yang boleh tolong melainkan diri sendiri dan takde siapa jugak akan sanggup nak marah aku untuk itu dan ini . Arghhh lagi sekali ! Aku dah give up . 

Kepada dia , terima kasih :)))

2 comments:

oRanGe said...

sape die tu???

eriezreen said...

Hahaha . Dia tu ialah sang kekasih hati yang handsome tu laa :)))