Sep 20, 2010

Syurgamu Ramadhan - Kengkawan Hotstuff!

Haha . Walaupun dah raya ke-11 , aku tetap nak update Syurgamu Ramadhan dalam blog ni . Oh ye , kepada yang baru baca blog aku dan tiba-tiba rasa pening dan tak faham episod Syurgamu Ramadhan ni kan , meh sini aku terangkan sikit . Syurgamu Ramadhan ni episod aku berbuka puasa di tempat-tempat yang agak istimewa selain daripada berbuka puasa di rumah yang mewah tu kat Seri Mas Kondominium . Haha . Mewah gilosss uolls umah i~

Ok untuk episod puasa yang ke-10 , aku ada tetamu yang datang dari jauh semata-mata nak buka puasa dengan aku . Ah ini tipu je , sebenarnya dia datang buka puasa dengan aku kejap je lepas tu dia pergi dating . Biasalaaa berkawan dengan hot stuff kan , kena laa terima seadanya . Hihi . Merepek ni . Nak tahu siapa orang jauh tu , oh ye tak lain tak bukan , si Shaleha atau nama glamournya Sal . Hihi . Sal datang dari jauh ni , dari Jorak Ilahi . Korang tahu ke ni kat mana? Ah for sure tak tahu kan? Kat Batu Pahat ok . Hihi .

So memandangkan Sal dah datang , maka dengan itu , kitorang berdiskus nak buka kat mana . Sal pulak datang dari BP agak dah petang makanya sampai KL pun dah hampir waktu berbuka puasa . So si gorgeous Shakila atau nama glamournya Shark diarahkan ambil Sal kat Serdang . Hihi . Oh yeah , lupa nak bagitahu korang , Sal dengan Shark ni housemate lama masa duduk hostel kat UTHM dulu . Omg! Diorang semua hotstuff ok . Kalau jalan dengan diorang masa kat Parit Raja , sure ramai yang phewitttt~ Hahaha . Ini cerita benar dan tak tipu . Hihi .


Ini laa dia Shark dan Sal , dua-dua pun pakistan punya mari ~

Sambung semula ..... ah pendekkan cerita je laa eh . Kitorang berbuka puasa kat Wong Solo . Wah nama pun dah jawa kan . So jawabnya makan ayam penyet laa tapi sedap wei . Aku suka gila tau makan ayam penyet dia . Kitorang dapat berbuka puasa pukul 8 lebih macam tu . Yela datang kedai makan time buka puasa memang confirmlaaa takde tempat kosong wei . 

Oh lupa nak bagitahu korang lagi sekali . Kitorang bukan bertiga je , tapi berenam . Lagi tiga orang , Aloss (sedara Sal yang dah jadi kawan aku jugak) , Jue (housemate Shark yang boleh tahan giloss) dan tak lupa juga budak demam , Amir .

So , tengoklaa gambar kat bawah ni ye :))

Sal bersama Alosss .

Jue dan ...... gelap laa duduk sini . Damnn!

Gegar sikit .

Ini budget comel kot?

Budak demam yang hanya minum air kelapa . Kahkahkah .



[Noted :  Rasa macam nak demam balik sey :((  ]

No comments: