Sep 29, 2010

S.H.R.Aidilfitri : 6

Ok , raya keenam takde aktiviti yang menarik selain daripada tidur sampai tengahari . Lagipun tak berapa nak sihatkan . Jadinya relax saja kat rumah sampaikan mak pergi beraya kat Singapore pun tak tahu ok . Jahat oooo . Kalau tak dah dapat sing dollar ke kan . So , duduk kat rumah dah tentulaa seharian tak mandi , begitu jugak dengan makan , makan je laa apa je yang ada kat rumah . Tapi rasanya , ada makanan cuma malas je haa nak makan . Belagak !

Dari tengahari sampai laa ke petang , aku duduk rumah diam-diam main facebook . Oh yeah kitorang memang tak dapat dipisahkan walaupun beberapa saat . Sikit-sikit nak facebook . Adeh , i ketagih uolls ~ Kan tengah musim orang upload gambar raya , jadi aku pun tak nak kalah jugak , harus upload gambar laju-laju . Bila dah upload , banyak laa komen dan penuhlaa notification . So melayan laa komen-komen sampai ke petang .

Dalam pukul 6.30 pm baru terhegeh-hegeh mandi laju-laju dan siap sembahyang semua , aku angkut Faid pergi rumah Mu'az . Hihi ada makan free laa . BBQ pulak tu . Tak boleh lepaskan peluang , nanti menyesal tak sudah . So korang tengok jelaa gambar yang ada . Ni pun dari kamera sony aku yang dah jadi hak milik sementara Mu'az .

Masa ni aku belum sampai lagi , rajinkan Mu'az hidupkan bara?


Fuhhhh tetiba je terliur tengok .

Haa berasap-asap kan , ini laa baru BBQ namanya .




[Noted : Dilemma ]


No comments: