Mar 31, 2009

Ending of March

Happy birthday June . Dah tua dah ko . Harap ko akan jadi lebih matang dan bertindak dengan secara normal dan waras . Marilah aku cerita sikit pasal June ni .

Junaidah Md. Salleh dilahirkan pada 30March1986 . Dia dilahirkan dalam keadaan yang normal tanpa cacat cela . Terima kasih ALLAh kerana menjadikan ciptaanMU yang sungguh cantik dan bijak ini . Dan terima kasih juga kerana aku menjadi salah seorang sahabatnya .

Aku dan June berkawan sejak tahun 2002 masa di TIJB . Dikelas Awam 1 , aku duduk disebelahnya . Dia ni kuat tidur dalam kelas . Lagi-lagi time Kimia , Cikgu Phang mesti ketuk meja dia untuk bangunkan dia . Aku memang dah paham sangat dengan June ni . Dia xpenah cukup tidur sepanjang hari persekolahannya di TIJB . Almaklumlah orang duduk hostel kan . Banyak aktiviti kot kat hostel tu .

Tapi satu perkara yang aku xboleh nafikan , June mempunyai IQ yang sangat bijak walaupun sentiasa tidur dalam kelas . Dia memang pandai . Aku masih ingat lagi masa kat JMC . Aku ngan dia satu bilik , kami memang selalu ponteng kelas xpernah pergi ke kuliah . Tapi macamane dia boleh dapat pointer yang tinggi ye? Ye memang dia pandai . Tidak dinafikan lagi .

Untuk birthday yang ke-23 ni , Haen plan untuk surprise kan dia . Alhamdullilah semuanya terlaksana dengan bantuan aku yang hebat ni . Majlis kami dimeriahkan oleh Dolphin atau nama sebenar Darwin , Haen , Farah , Aku dan penyambut birthday June . X lupa juga pada crew PH yang membantu mensuprisekan June . Ceh terharu dia .




Happy Birthday June!



Darwin , Haen dan Farah



June dan Saya yang cute!


*Sempat ke pesta konvo dan bershopping!

3 comments:

akhmaremily said...

i rrierinn n jnn mira, tolongg la dtg siniii

Erin said...

Kalo laa melbourne tu sebelah singapore , lame dah aku sampai tau . Miss u grunge!

Intan Syafiqah said...

saye mcm kenal la june tu..
dia orang batu pahat ke..?