Mar 5, 2009

Gusar dan gersang .

Gusar
Mak dan ayah pergi ke KL malam tadi . Ada urusan bisnes laa kan . Tapi x telefon pun bila dah sampai sana . So , aku rasa kegusaran . Aku tidur pun x lena . Yela anak mana yang x risau kan? Sebab , sebelum ke KL , mereka baru saja pulang dari Singapore . Kan penat tu . Risau sungguh risau . Aku tinggal bersama hero-hero yang penakut dirumah . Termasuk aku jugak laa kan. Hero-hero tu tidur awal . Sebab hari ni dorg sekolah . Sebelum mak pergi , mak cakap macam ni kat aku ;
Mak : Azrin , nanti tolong bangun pukul 6 , kejut adik dan pastikan dorg sembahyang subuh .
Azrin : Ok mak .
Mak : Pastu , sebelum pergi sekolah nanti tolong iron kan baju sekolah agama adik . Mak x sempat nak iron kan.
Azrin : Ok mak .
Mak : Nah amik duit ni .
Azrin : OKKKKK MAK !!

Gersang
Aku kegersangan duit . Duit oo duit , bila nak ada duit ni . Nak shopping !! Minggu ni aku belum lagi ke Jusco . Tapi macam mana duit leh x de ni ? Ishhh pelik .



*Esok kat sekolah ada pot luck . Makan nasi dagang tuh~ Best .

No comments: