May 19, 2011

Short update .

Ok , dah lama tak update cerita kat sini kan , sebab sekarang ni aku rajin menulis kat notebook je . So notebook tu akan sentiasa ada dalam handbag , rasa nak tulis aku terus je tulis . Haha Erin dah berubah . Oh actually pendekatan baru dalam kehidupan aku . Banyak laa jugak aku menulis . 

Kehidupan aku kebelakangan ni agak haru biru . Tapi aku suka take it easy and live to the fullest ! Makin korang fikir masalah makin serabut jadinya . Jadi tiru laa macam wa . Haha . Banyak benda yang jadi dalam hidup ni yang tak dijangkakan . Contohnya , berat aku naik 3kg :) tu memang satu perubahan yang paling ketara sekali . Mungkin happy sangat kot , pastu kuat makan .

Ok laa , aku pun macam blurghhh tak tahu nak tulis apa , saja nak menyinggah sebab aku tahu ada yang suka baca blog ni kan . Ekekeke . Nanti laa ada masa yang betul-betul free , wa update untuk lu orang . 







[Noted : I feel so bad today ! ]

No comments: