May 28, 2011

Nak update apa ek?

Wah tetiba macam tetiap hari pulak aku nak update blog kan . Pastu tengok gambar-gambar orang kawen ngan tunang eh macam semua pulak dah update . So ni nak update apa? Oh actually ramai lagi kengkawan aku yang dah tunang dan kawen tapi sebab aku tak attend , aku pun macam serba salah nak update sebab takde gambar . Errrrr tak suka nak ambil gambar orang lain , haha gedik kan? Tapi ni tadi aku baru je balik dari kenduri kawen Rehan . Tapi gambar belum transfer laa , cable Sony T70 (haa kena laa mention , kata banyak kamera kan , muahahahaha) ada kat Mu'az pulak . Hehe . Tunggu laa aku masuk office next week , kang aku transfer laa . Kehkehkeh . Ok laa korang , nak bagitahu tu je pun . Mmmm lagi satu nak bagitahu ni , start esok sampai lerrr rabu i will be not around . Tunggu gambar ek . Happy holiday uolls :))





[Noted : Peh malam ni Man U vs Barsa kot!!]

No comments: