May 26, 2011

Just Married - Padel & Kak Zie

Memandangkan aku tengah rajin ni , seronok jugak update semua cerita kawen kengkawan walaupun hati ni sakit dowwww tengok korang ni semua dah kawen laa tunang laa , rasa LOOSER gila kot . Kenkadang aku rasa nak je pergi meminang Zahiril Adzim takpun Seth Tan tu ke . Muahaha . Ok sorry sayang , gurau je :)) 

Ok update kali ni lagi best , sebab Kak Zie dah 5 bulan mengandung . Hamek kau!!! Aku siap dah main perut Kak Zie say hello to the baby , and siap main badminton together lagi wei . High Five sikit Kak Zie!! Papppppp!! Tapi errrrrr diorang nikah last year in November 2010 , aku pun sebenarnya dah update dah kat blog ni yang version 1 , reception kat rumah Kak Zie . Kindly read the version 1 .

Alhamdulillah sekali lagi , majlis bertandang ke rumah Padel berjalan dengan baik sekali , cuaca masa tu pun cerah dan takde laa hujan , Allah merahmati majlis tu . Ramai kengkawan dari jauh yang datang , tu yang best tu bila jadi mini reunion , kalau tak kemaen susah nak jumpa kan . Contohnya , dapat lerrr jumpa Ihfasuziella , mek kelate yang super hot tu . Terubat laa jugak rindu ni . Hehe macam biasa laa , nama pun Erin kan so gambar je laa aku mampu hidangkan kat sini . Majlis ni tak silap aku pada 12 Februari 2011 . Kehkeh sumpah aku dah tak ingat tarikh . Kak Zie sila betulkan tarikh ek kalau tersalah :p

 Padel and Kak Zie , bebetul raja sehari ek . Colour kuning gitu !

 Ok fake gila senyum cenggitu 
pastu Chuck kata tudung aku macam langsir -.-

 Semua not available dowwww .

 Photographer yang baru je kawen bulan lepas , kehkehkeh .

Hehe mini reunion !! Yang kanan sekali depan tu laa awek kelate super hot !

Ok , kununnya gambar ni paling aku suka kot?





[Noted : Esok dah jumaat ! Yeayyyyy]

No comments: