May 23, 2011

#20peopleilove

Sekarang ni suka sangat tweet , jadi suka jugak buat trend twitter tu . Memandangkan aku ni pemalas tak tahu nak type apa , so apa kata aku type trend kat sini . Muahaha . Good idea kan?

#20peopleilove mom is always number 1 .
#20peopleilove dad is always after mom . hihi .
#20peopleilove fahmi , adik yang kuat nangis .
#20peopleilove faid , adik paling bongsu yang paling suka cari pasal .
#20peopleilove kama , adik paling musuh tapi tetap sayang sbb darah yang mengalir adalah sama .
#20peopleilove atuk Bus , atuk yang garang tapi ajar aku agama , menutup aurat , mengaji :)
#20peopleilove nenek Patonah , my superlovely nenek .
#20peopleilove atuk Man , atuk dah lama takde since aku darjah 6 lagi .
#20peopleilove nenek Mai, walaupun x rapat sangat tapi bila balik kampung je mesti nak tidur sebelah.
#20peopleilove Mu'az , bakal suami lagi 2 tahun daripada sekarang , of course laa sayang !
#20peopleilove Cik Rin , pakcik yang paling banyak tolong aku sekeluarga dari kecik sampai ke besar.
#20peopleilove Muna , super bestfriend aku , tak boleh hidup tanpa dia .
#20peopleilove Anne , yang ni jugak , tak dapat cari Muna , i can find her .
#20peopleilove Ame , another one yang sekarang ni dah jadi sebahagian hidup aku .
#20peopleilove June , bestfriend since kat TIJB tapi sekarang ni lama sangat tak contact .
#20peopleilove Ammar Hafi , haha my favourite adik sedara !! kihkih .
#20peopleilove En Nazali , my favourite lecturer , pastu aku nak ngorat anak dia Adam :)) comel .
#20peopleilove Shark , kawan senget aku tapi suka dengar dia bagi opinion and advice .
#20peopleilove Sally , ni sama laa seangkatan dengan Shark , perangai sama je dowww .
#20peopleilove si putih , urghhhh ingatkan senang nak buat trend ni tapi susah jugak eh .


Oh actually banyak lagi yang aku sayang , cuma ni ranking yang tertinggi laa setakat ni . Hehe . Jangan laa korang kecik ati pulak .

No comments: