May 27, 2011

Just Engaged - Sally & Nasir

Bismillahirrahmanirrahim .. Alhamdulillah Allah masih panjangkan lagi umur aku hari ni dan masih dapat menikmati udara yang segar dan juga pagi ni hujan di KL . Wuwuwuwu kalau tidur sedap jugak kan? Itu kalau laa kan , tapi aku ni kerja kot . Hehe . Ok bertemu kita sekali ke majlis yang seterusnya . Ni aku update ikut tarikh laa kan , ni majlis tunang kawan baik aku masa kat UTHM jugak . Banyak betul kawan baik masa kat U ek? Kehkehkeh .

Straight to the point , Sally ni housemate aku masa memula masuk hostel dulu . Muahaha . Dalam ramai-ramai housemate aku , dia je laa orang Johor pastu orang Batu Pahat pulak tu , betul-betul Johor laa kan , yang lain semuanya orang luar . Yes , kitorang boleh jadi rapat sebab kepala dia yang senget tu , gelak besar , tak sopan , haaa semuanya aku belajar dengan dia . Tapi sekarang semua orang pun dah berubah . Semua dah jadi sopan sesangat . Hehe .

Ok laa aku pun sebenarnya nak cerita lebih-lebih takut membuka pekung di dada pulak , muahahaha . Banyak benda yang jadi antara kita berlapan , eh salah bertujuh sebab lagi sorang tu dah kena buang keluarga . Tetiba aku teringat part , fellow sebelah rumah kita tu datang memalam masa celebrate birthday Shark . Haha . Eh dah-dah aku tak nak cerita sebenarnya .

Ni haa aku terkejut bila Sal kata dia nak tunang , i was like eh siapa pulak yang pinang dia ni? Haha ! Dia ni banyak boyfriend dedulu , so aku macam confused laa kan yang mana satu . Tapi bak kata orang , kalau dah jodoh tak kemana ye tak , finally she met the right person to be part of her life's . Yeah , abang Nasir katanya . Aku tak boleh nak describe Nasir ni macam mana sebab masa tunang tu laa aku baru kenal . Oh apa-apa pun , congrats babe because u've made a right decision . And for your information , she is getting married on December this year . Peh lagi aku nak marah ni , semua dah nak kawen . Hehe . Can't wait to see both of u on the pelamin ! Mesti gorgeous gila kau kan?? Sobs sobs sobs . Ok there is some picture on her engagement day . So enjoy the show . Muahaha .






On the right is Nasir (yela tak kan belah kiri pulak ye tak?)




[Noted : Doakan jodoh aku panjang ye :))]

No comments: