Oct 8, 2010

Open house LINDA & NAZREENA !

Hujung minggu lepas , aku pasti korang pun dapat banyak jemputan open house . Mungkin satu hari empat ke lima rumah yang korang kena pergi dan akhirnya hanya pergi satu rumah je . Huhu . Ada ke ? Kalau ada , kita boleh laa jadi geng . Sebab aku pun macam tu , yela kalau open house dekat-dekat takpe laa jugak kan , ini dah menyeberangi negeri tak dapat laa nak pergi . So kepada penjemput-penjemput open house yang mana aku tak pergi tu , sorry sangat-sangat ye (termasukla open house Mu'az) .

Ok berbalik kepada cerita open house kali ni , aku berkesempatan meluangkan masa ke rumah kawan lama aku ni . Ecehhh kawan lama kunun . Bertahun jugak laa tak jumpa kan . Itu pun hampir tak datang tu sebab aku ingat open house rumah Linda ngan Naz ni hari ahad sebab handphone aku mati , so the next day laa baru aku baca sms diorang sedangkan sms tu malam semalam punya . Adeh tetiba je aku jadi tak faham apa yang aku cuba nak sampaikan kat korang . Hihi . Abaikan je laa boleh?

Serba sedikit tentang Linda dan Nazreena . Dedua pun kawan lama . Haha . Boleh ke cerita macam tu eh? Ops Naz tu ada pertalian saudara dengan aku . Cuma tak ingat pangkat macam mana entah . Dua pupu ke kupu-kupu . Haha . Selain pertalian saudara , kitorang jugak kawan satu sekolah . Haa macam tu laa ceritanya . Sama jugak dengan Linda . Dulu aku duduk dengan atuk nenek kat Pontian , so nama sekolah aku tu SMK Ayer Baloi , memang berbaloi sekolah kat situ sebab masa tu laa aku dapat boyfriend . Haha bongok je kalau nak ingat balik , boyfriend tu pun baru je bertunang . Huh , ada aku heran ke? Mu'az lagi handsome dan bergaya dari kau !! Haha emo ke apa? Itu je nak cerita . Jom usha gambar :))


Oh ini bukan Linda mahupun Nazreena , ini Amy , kawan kelas TiJB .

Ini satu lagi cerita pasal macam mana aku boleh terjumpa Amy ni , sampai je kat Lotus (nama pangsapuri kat Puchong Prima) , tengah dok jalan lengang kangkung tetiba je nampak myvi merah , eh macam kenal kereta ni , eh eh eh Amy laa terus aku jerit-jerit panggil dia . Haha berdekah-dekah aku gelak jumpa dia . Rupa-rupanya dia baru pindah kat situ . Hihi . Yela plan je nak jumpa tapi tak jumpa-jumpa then boleh pulak terjumpa kat situ kan . Ha apa lagi aku angkut dia pergi open house rumah Linda ngan Nazreena tu ha . Apa lagi bergossip sakan laa kitorang . Oh ramai jugak aku jumpa kawan-kawan sekolah rendah laa , sekolah menengah laa . Huhu . Aku memang banyak pindah randah sekolah . Tu pasal laa ramai kawan aku sana sini , cuma tak ingat je kan . Yela boleh jadi gila tau kalau nak kena ingat semua nama . Cisssss ! 

Aku lepak kat rumah diorang lama jugak laa dari pukul 6.00 pm sampai 9.30 pm jugak kot . Tak malu kan ? Tapi peduli apa , dah lama tak jumpa diorang , banyak jugak laa ceritanya . Sebelum terlupa , meh sini aku bagitahu korang menu yang ada . Menu tu semua diorang yang masak sendiri tapi tak tahu laa kan kalau diorang tipu . Nasi putih , lauk pauk , mee / nasi impit soto , puding castard yang super sedap , kuih-muih oh i mean kuih raya . Ok dah jom tengok gambar yang ada :))

 It's Linda . I just love her face :)

 Nazreena sangat kurus !

 Yeah , i missed both of u laaa !

Hihi :)




[Noted : Fuh kenyang gilos makan potluck ni !]

4 comments:

Anonymous said...

pic last ni ptut xde la..isskkk..

Anonymous said...

Pic last ni ganti laen ar..haha

Erin said...

Anonymous - Nasib aaaaa !

Anonymous said...

Xpe2..bkn senang muke cmtu..