Mar 14, 2010

Yeay ! Dah pergi !

Ok , aku dah sampai i-City park Shah Alam . Korang bila nak pergi sana? Haha . Superb happy gila sebab akhirnya dapat jugak aku ke sana . Padahal kat situ bukannya ada theme park ke tempat shopping ke tempat makan sedap ke kan , cuma i-City park ni tempat yang bercahaya dengan lampu-lampu yang cantik . Rasa macam kat Beijing gitu . Aku tengok , orang yang datang kat sini semuanya semata-mata nak bergambar dengan DSLR . Ok fine ! Urghhhh . T70 aku pun canggih jugak laa wei . Kalau tak percaya , tengoklaa hasilnya .

Kepada yang rasa teruja nak ke sini , meh aku bagi direction . Senang je haa . Dari highway pun dah nampak tempat ni . Ok , i-City park ni kawasan baru , dekat jugak laa dengan UITM Shah Alam . Macam mana korang nak pergi ? Ok , korang ikut je signboard i-City . Hehe . Sebab aku ke sana pun ikut signboard je . Dari jauh aku dah nampak pokok-pokok berlampu ni . Ok , selamat mencuba .







No comments: