Mar 11, 2010

Masyarakat Melayu Hari Ini (Khamis)

Ok , emosi agak terganggu sekejap . Korang pernah dengar perumpaan yang bunyi dia ala-ala camni laa kan "Orang berbudi , kita berbahasa , orang memberi , kita merasa " . Aku pasti dan yakin benar korang tahu kan ?? Kata SPM dapat A1 (jangan jadi macam adik aku BM dapat C! Hehe) .

Ok , sambung cerita aku tadi . Aku tak pasti laa perempuan ni jenis macam mana . Serius wei , dia ni kan sangat laa kurang ajar . Cakap nak tengking-tengking je kot . Padahal aku cakap sopan gila babi ngan dia . Mesti dia ni ramai yang tak suka . Keterlancangan mulut dia , huuu makkk aiii , orang atasan pun takut nak cakap lama-lama . Tapi ada aku kisah kau nak perangai macam tu ? Silap orang laaa wei . Ni Erin laa oi . Kau kurang ajar ngan aku , aku lagi super kurang ajar dengan kau . Sorry to say . Api dengan api = kebakaran . Haha . So , panggil laa bomba . Kau setakat kerja macam tu , tak payah laa nak belagak lebih-lebih ngan aku . Haih .

Ok , penat dah meluahkan perasaaan . Hamek ko!

No comments: