Mar 31, 2010

Cerita Kahwin - Abby & Ajib

Ok , mari kita ucapkan tahniah pada Abby yang dah berkahwin dan bersanding pada 28 Mac 2010 . Abby ni kawan aku masa internship kat IPC Island Property Consultancy tahun 2007 . Dan IPC ni jugak jiran bawah office aku kat JB tu . Alaa JB Consult tu haa . Bawah IPC , atas JB Consult . So , berjiran jugaklaaa kan .

Mula-mula rasa hampir tak jadi pergi . Mana tak nya , pukul 12.00pm baru terbangun . Terus sms Mu'az nak pergi ke tak . Yelaa malam sebelum tu kan kitorang balik pukul 5.00am . Aku memang rasa Mu'az tak boleh bangun punya . Lepas tu , Mu'az reply sms tanya aku dah siap ke? Haha . Terus kelam kabut laa kan bersiap . Nasib baik dah ada baju yang dah digosok . Kalau tak , memang tak bergosok laa baju aku tu . Setengah jam je aku bersiap bagai . Tengok jam pun dah pukul 12.45pm . Dan aku sempat pergi beli hadiah kat kedai hadiah Taman U . Belikan Abby coffee set . Hehe .

Sampai sana terus jumpa Abby kat dalam bilik pengantin dan tak sangka pulak si Cha ada jugak . Yelaa kami semua kan berjiran kat office . Haruslaa datang kan . So , jumpa Abby salam-salam , bual-bual jap , lepas tu keluar jumpa Mu'az ajak dia makan . Sian dia sensorang . Lepas makan , lepak-lepak jap tunggu Abby sanding dan Kak Yana pun sampai . So , teman diorang makan dan bual-bual sikit pasal kerja . Haha . Bukan bual sebenarnya , mengumpat laa jugak . Diorang habis makan , terus cari Abby nak bergambar . Dan lihat laa gambar di bawah ye kawan-kawan .



Kak Yana , Pengantin , Cha , Erin


Gelak besar sey ;)


Wan , Kak Yana , Pengantin , Erin , Mu'az , Fauzi (duduk)



"gambar perasan"


[Noted : Sakit perut dan rasa macam nak mati ]

No comments: