Mar 19, 2010

Getting engagement & married :)

Kan best , kalau mak call dan mak cakap macam ni "Azrin , ada orang datang meminang ni ? Nak terima ke tak ? " Pastu aku pun jawab "Kaya ke mak? " (astarghfirullahalazim T_T) . Haha . Jangan berangan laa kau Erin , siapa laa nak kat aku ni kan ? Dah laa tak ..... , pastu tak ....... , haihh . Tapi berserah je pada qada' dan qadar . Jodoh tu semua ALLAH yang tentukan . Cuma kita kena berusaha jugak laa kan . Kalau dah sampai seru , ada laa jodohnya . Harap-harap jodoh tu sampai ke akhir hayat .

Untuk kawan-kawan yang asyik sibuk tanya aku bila nak kawen ngan Mu'az kan , aku kawen lama lagi laa wei . Tunggu laa Mu'az kumpul duit dulu . Korang ingat kawen ni senang ke wei?? Tak kan sehari kawen , esok nak cerai pulak kan ??? Huhu . Aku memang tak bersedia untuk komitmen macam ni lagi . Baru 24 tahun , banyak lagi benda yang aku nak kejarkan , balas budi mak ayah pun belum lagi , master pun belum ada lagi , jadi janganlaa tanya lagi . Penat nak jawab . Hehe .

Ooo ye , actually entry ni untuk kawan-kawan aku . Betullaa kata Puan Burhaida (my very best lecturer) , lepas setahun kerja , mesti akan dapat kad kawen dan bertunang . Memang tepat sekali jangkaan Puan . Dah sampai seru laa kata kan . Kadang-kadang susah nak percaya , tapi bila dah dapat kad , dapat sms dan dengar gossip-gossip terus percaya laa kan . Tapi sebelum percaya , aku akan call mana-mana kaki gossip untuk confirmkan benda ni betul .

Kepada kawan-kawan , i'm happy for you ! Tak sangkakan korang dah nak melangkah ke satu alam yang baru .
1. Radhiah - getting engagement end of this March (Location : Skudai , Johor)
2. Abby - getting married on 28-Mac-10 (Location : Pekan Nenas , Pontian)
3. Zana & Mam - getting engagement on 3-Apr-10 (Location : Ampang, KL)
4. Dayah - getting married on 6-Jun-10 (Location : Bukit Rambai, Melaka)
5. Kak Siti - getting married on 6-Jun-10 (Location : Branang , Negeri Sembilan)
6. Kak Etty - getting married on 12-Jun-10 (Location : Alor Star , Kedah)
7. Fizza - getting married on 12-Jun-10 (Location : Kuching, Sarawak)
8. Am & Dun - getting married on 12-Jun-10 (Location : Baling , Kedah)
9. Fahmi - getting married on 27-Jun-10 (Location : Kulai, Johor)

Ok , aku akan pergi ke majlis No.2 , No.3 , No.4 , No.7 & No.9 . Kepada Radh dan Am , tak lupa juga kawan se-office Kak Siti dan Kak Etty sorry tak dapat attend on your big days sebab dah ter-clash dengan program dan majlis lain . Anyway , congratulation !



[Noted : Amer , bila agaknya gang
kita nak tunang & kawen eh?]

No comments: