Jan 20, 2011

Kekadang aku menyampah dengan orang jenis bajet macam bagus .

Hamek kau panjang kan tajuk . Mesti ada sebab kenapa aku tulis tajuk macam tu . Haish adalah seorang hamba Allah ni , aku bukan apa ..... sebab dia suka kondem orang (maksudnya suka nak judge orang sesuka hati dan aku tak rasa dia baik sangat pun dan aku nak beristighfar supaya entry ni takde makian ke apa kan, astaghfirullahalazim) . 

Kenapa aku boleh cakap macam ni? Sebab kekadang aku rasa annoying gila dengan status dia yang suka mengkondem sana sini . Cukup baik kah kita nak kondem orang dan rasa macam entah pape je nak buat status macam tu . Ok yang terbaru ni aku ada terbaca status dia pasal dia menyampah dengan blog-blog yang ada sekarang ni sebab nya dia susah nak cari fakta ke apa yang di-google sebab bila google je mesti jumpa kat blog-blog orang then bila terbaca , dia rasa macam entah pape je orang yang ada blog cerita pasal personal . Ok fine , maybe aku salah sorang kot yang baca status tu dan akan terasa . Tapi ingat sikit , kau kawen dulu ada buat blog jugak kan? Haha . Malas nak cakap . Kau siapa nak banyak cakap sangat eh? Nak kata hebat? Biasa je aku tengok . Eh dah laa tak nak cakap lagi dah . Bye .





[Noted : Aku berblog bersebab :)) ]

No comments: