Jan 4, 2011

2011

Ha ha ha ! Cara ketawa baru sempena tahun baru . Happy new year korang . Aku rasa berdosa gila dengan blog ni sebab menipu nak update blog tapi tak update jugak (ceh tinggal sembahyang kau tak rasa dosa pulak eh Erin? oh shame!) .

Ok-ok kita buang yang keruh ambil yang jernih . Nanti laa eh bila aku free aku update cerita dari bulan Oktober last year until this year . Muahaha . Sumpah aku malas nak type . Lepas tu , tabiat mem-blog aku semakin menipis bila aku dah ada aktiviti baru . Aktiviti apa? Aktiviti tidur sepanjang hari . Aku boleh tidur selama berjam-jam tanpa rasa bersalah terhadap perut yang lapar . Aku sanggup berlapar daripada tak cukup tidur . Woahhh apakah?

Eh aku nak kene update laju-laju ni , jap lagi nak pergi Rembau dan Seremban . So aku tahu korang pun macam nak tahu apa azam aku tahun ni kan . Itu pun kalau korang nak tahu laa kan . Tak nak tahu takpe laa . Aku tak kisah :D

Ok azam aku tahun ni seperti di bawah :))


Ok laa bye , boss dah ajak gerak ke Rembau . Happy new year korang ! Erin loves u !

2 comments:

asbesstos said...

aku target P7000 Nikon.. leh sumbat flash light kat atas.. megapizel tak bape besar tapi ok la untuk 2nd camera..

aku suka tone canon jugak..

Erin said...

Kuden - wow ko ni suke eh sakit kan ati aku . suke nak beli kamera jugak kannnn !!! cisss . aku pun usha yang lumix tu jugak wei . tapi s95 ni macam lagi best je sbb kecik kannn , xmau dah bwk kamera godang besar tu , sakit tulang bahu . kamera sony T70 aku dah jadi hakmilik mu'az dah . muahaha .