Jan 7, 2011

Cerita Tunang - Rehan si renek & pasangannya .

Ok fine aku mengaku memang lambat gila update sebab si Rehan yang super renek ni bertunang 30.10.10 . Patutnya update cerita si renek ni dulu dari semua-semua cerita tapi apakan daya gambar baru je terjumpa ni . Sorry Rehan :D

Apa yang aku nak cerita eh ? Ok camni , Rehan ni classmate aku jugak masa kat UTHM . Oh seperti biase part of gemuk's gang tapi dia ni kurang aktif sikit keahlian kat gang ni sebab faktor-faktor ketinggian kot . Eh aku gurau :)) Aku dengan dia tak boleh jumpa sebab nanti rasa nak bertikam lidah je , oh i mean bertekak bukan cium mulut yang macam video cium mulut "pilih KLCC ke pilih i?" (what the f punye bebudak sekarang ni) . Mulut dia ooo makk aiii kepoh gila , kalau ketawa tak reti nak sopan , pastu kalau pergi beraya rumah orang , dari turun kereta lagi dia dah cakap "kami datang nak makan!" Adeh , itu laa dia , Nur Izyanie Raihan (peh nama punya laa sedapkan) . Tapi dengan perangai selamba dia ni laa yang Senja Di Perlabuhan (nama FB tunang Rehan ni entah pape je kan?) tak ragu-ragu nak jadikan dia isteri bulan Mei nanti . Hehe .

Ok-ok jangan nak kutuk Rehan lelebih pulak kat sini , nanti kalau jumpa dia habis laa binasa badan aku sebab tangan dia pun boleh tahan suka menjalar mencubit memukul . Hihi . So korang , hargai laa kengkawan eh . Sama-sama laa raikan hari bersejarah kengkawan korang . Mungkin ada sesetengah orang akan rasa ala baru tunang tak payah laa nak jemput bagai tapi tak salah kan kongsi kegembiraan . Lupa nak cakap , aku sesat tak jumpa rumah dia kat mana . Cettt bongok punya GPS . Sesampai je ingatkan belum start majlis tapi eh eh eh rupanya memang tinggal kitorang je tak sampai lagi . Tengok je laa gambar kat bawah ni eh .




Haha selamba je letak gambar blur , ah yang penting aku tak blur dalam gambar ni!

Ok for more pictures please pergi usha Adib punya website ok? Oh lupa pulak nak bagitahu , Adib ni mmm kawan kepada Aie then dah jadi kawan kitorang then tetiba Rehan sambung master boleh pulak diorang ni satu kelas . Oh betul laa orang kata what a small world . Sesiapa yang berminat dan rasa oh dasyatnye hasil kerja Adib , boleh laa hire dia sebagai photographer korang :)) 


[Noted : Adib , bagi komisyen please!]

No comments: