Nov 19, 2010

Senyum meleret je hari ni .

Huarghhhhh (nada menguap puas tidur, boleh?) . Hari ni tak kerja . Saja ponteng , opppssss bukan ponteng , actually memang apply cuti . Lagipun esok kan nak nikah , gila ke apa nak kerja jugak . Biarlaaa kerja menimbun-nimbun , macam laa hari lain tak boleh nak buat kan? Kihkihkih . 

Eh ok laa eh , nak mandi ni , jap lagi nak gerak ke JOHO dah . Wah rindunya dengan JOHO , dah sebulan lebih oh tak balik . Hopefully JOHO pun rindu kat aku . Nantikan gambar-gambar nikah dan sanding esok ye . Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan dirahmati ALLAH s.w.t . Amin .



Sekadar gambar hiasan :)

2 comments:

Encik Tikus said...

uit sape tue ? ngeh ngeh ngeh =p

Erin said...

Encik Tikus - Hehe tu laa Mu'az . Kihkih .