Nov 28, 2010

Hummm memang selalu macam ni kan :(((

Ok , aku tahu blog ni memang jadi tempat sesetengah orang nak luahkan segala-galanya . Haha tetiba aku jadi macam nak mengadu domba kat blog ni . Oh actually ni cerita sedih . Jom nangis dulu , lagi pun nangis je laa jalan penyelesaian (aku je guna nangis sebagai jalan penyelesaian) . Ok back to the story . Lately ni , aku cepat marah , cepat nak emo , cepat terasa . Eceh sebenarnya bukan lately ni tapi itu memang karakter aku kot tapi sejak ni je makin cepat sensitif , mungkin faktor umur jugak tu . Semakin korang berumur , emosi semakin terganggu , lagi pulak tengok muka dah makin kerepot . Huhu .

So , itu je aku nak cerita . Oh tergantung eh cerita ni? Hahaha . Aku nak bagi ringkasan je boleh? Boleh eh . Kenapa aku selalu dipersalahkan? Jawapannya sebab aku emosional lebih . Haha . Shut uppp ! Bye .






[Noted : Kenapa selalu jadi camni?]

No comments: