Jul 14, 2010

Cerita Tunang - Haen & Dolphin

Peh memang terkejut laa kan , bila wall facebook Haen penuh dengan komen "tahniah Haen" "haen..cun la ko!!!jelesh!!" "tahniah Haen..majlis jangan lupa jemput eh :)" . Haih aku keliru dan buntu . Cehwaahhhh! Tak memasal je kan . Tapi aku yang cepat pick up ni terus dapat mengesyak ada majlis besar laa kan . Haa siasat punya siasat kat facebook , haa kantoi , minah ni dah tunang last weekend . Tak tahu laa 9 Julai ke 10 Julai ke kan . Tapi macam gitu laa ramalan aku . Sampai hati sey tak jemput aku . Sedikit kecewa ni , hummm nak merajuk tak nak datang kau kahwin nanti boleh tak ? Haha , entah-entah Haen memang tak nak jemput kan kan kan ? Apa-apa pun tahniah Haen , dah tunang dah kau kan ? Aku entah bila entah , tapi takpe laa lambat-lambat sebab tak bersedia lagi sey nak kena jadi isteri orang . Cesssss !!

Gambar ni dicuri di facebook Haen ;))




[Noted : Mulai hari ni dah start buat sedekah ke TM Point ]

2 comments:

hentakbelipat said...

peh..main roller blade pun kantoi..nak main ais skate haram xreti langsung.baru 2-3 kali je bantai main roller blade kat low yat atas tu..tapi banyak chinese yang hebat2 main hentam orang...ad je mmbe ajak layan bende nih..kehkeh

Erin said...

hentakbelipat - Hahaha . Salah ruang komen ni . Ni mesti tak cukup tidur jaga Duan kan ? Oooo kat low yat ada tempat main roller blade eh . Menarik ni ;)