Mar 15, 2011

I think I'm a fan Boyce Avenue

Kan aku dah cakap dah , sekarang ni aku suka gila layan youtube , i mean layan lagu-lagu yang best , tengok videoclip and whatsoever laa yang berkaitan dengannya . Tehehehe (gelak Fatin Liyana) . Kalau korang perasan laa kan , once korang cari satu lagu ni , confirm punya laa banyak version yang akan keluar , which means lagu dari penyanyi asal dan selebihnya banyak dari version cover by sesape laa . Kekadang tu kan aku rasa yang cover by sesape tu lagisedap dowwww dari penyanyi asal . Ha kalau tak caye , sila layan lagu Grenade kat bawah ni . Oh this is my favourite song . And kalau dengar je lagu ni aku teringat kat membe aku yang sorang tu haa . Tehehehehe (lagi sekali gelak FL instead of Fatin Liyana laa) .


Ok , sila nanges please bila dengar Boyce Avenue ni nyanyi . Gua memang terjerit-jerit kot dengar dia nyanyi . Haishh punya laa sedapkan suara dia , pastu diorang buat acoustic macam masuk gila kan ? So start dari dengar lagu Grenade ni laa , aku terus tiba-tiba macam oh fanatik gila kat korang bertiga ni hoi . Sejak tu jugak laa kan , hari-hari aku dengar lagu-lagu yang diorang nyanyikan balik . Antara yang best , seperti dibawah .




Haish ok-ok takleh post bebanyak , nanti kang korang asyik melayan Boyce Avenue je kang . Haha .Ok sekian sahaja untuk entry hari ni .






[Noted : Ommjaaayyyy banyak gila tak update blog]

No comments: