Mar 8, 2011

Happy Belated Birthday Sally !


I love her smile in this photo . Semua pun nampak senyum kan ? Yes , she is getting married with her fiancée !   Maybe tahun ni jugak laa kot kan ? So sempena hari ni , aku nak wish belated birthday dia . Her birthday's is just after Ame's birthday , maknanya 3 March laa kan . Aku kenal Sally ni masa mula-mula masuk UTHM dulu , kiranya aku serumah dengan dia laa kan . Dia ni paling kecoh kot , thats why aku boleh kawan lama dengan dia . Haha , sama-sama kecoh kan . Ah tetiba nak cerita pasal jumpa dia apa hal plak kan . Hihi . Ok , Sally may ALLAH bless you always :))) Bestnya kau dah engaged kan? Oh lupa plak , dia baru je engaged last sunday 6 March , nanti aku upload laa gambar-gambar mana yang nampak senonoh sikit ye . Yela kalau jumpa dia , gambar entah pape je yang jadi . Haha .


No comments: