Mar 8, 2011

Happy Birthday Melly !


Happy birthday to Melly . Yes today is her birthday ! She is the one yang suka cium aku ok . Suka peluk dan tangan suka merayap kat aku . Naik seram kalau duduk lama-lama dengan dia . Haha . Tu belum aku cerita kalau tidur dengan dia . Nak tidur kena gaduh dulu baru boleh tidur . Haha . Eh korang jangan ingat aku nak songsang pulak . Oh tidak sama sekali , cuma dia memang suka mendengki aku kot . So , aku harap korang doakan laa dia jumpa jodoh yang baik-baik sahaja . Dia ni pun ada masalah mencari jodoh , sama macam Ame jugak laa kan . Aku nak je jodoh kan diorang berdua , yela muka pun sama chinese look . Ni kalau dapat baby , wah comel gila je kan ? Hihi . Melly , jodoh tu memang Allah dah tentukan cuma kita kena berusaha ye . Aku doakan kau ok ? Hihi . Love u ! 

No comments: