Feb 20, 2011

Just Married - Azura & Apis

Selamat pagi ! Pagi laa sangat kan ? Hari ni dah ahad , so esok dah kena pergi kerja , so hari ni kena update blog jugak sebab kat office kan dah kena blocked . Damn ! Ok entry ni takde kena mengena pasal office ke apa tapi nak update cerita pasal kakak office aku yang kahwin haritu . Majlis nikah 15 Januari 2011 dan majlis sanding 16 Januari 2011 . Cool kan dah sebulan lebih baru nak update kat blog ? Entah-entah kakak office aku dah mengandung agaknya kan kan kan ? Oppss !!

Ok just short entry laa eh . Aku pergi majlis sanding je , tak pergi nikah pun sebab aku ada hal masa tu . Oh ye , kakak office aku tu ada nama . Nama dia Kak Azura . Hehe . Lupa pulak nak bagitahu siapa orang nya . Suami dia pulak , Apis . Comel je wei suami dia *wink*wink* Tak silap aku , diorang ni kenal masa sama-sama belajar kat MMU kot . Alhamdulillah diorang dah pun selamat jadi suami isteri yang sah . Insyallah aku pun akan  menyusul kemudian tapi entah tak tahu bila . Sekarang ni pun tengah perang dunia ke berapa , ada hati nak fikir pasal kahwin ? Oh no ! Haha tetiba je nak menyelit masalah peribadi pulak kat sini kan . So apa kata korang tengok je gambar yang ada ye . 









Ok dah puas tengok dah ? Meh aku ringkaskan ye , majlis sanding ni kat Dewan Majlis Perbandaran Seremban . Lepas majlis kak Azura ni , aku terus gerak ke Serendah , Rawang pulak . Ada wedding budak kelas aku pulak . Mmmm apa lagi eh ? Ha aku suka gila baju dia wei . Macam barbie doll kan ? Aku rasa aku dah dapat idea nak pakai baju apa masa sanding nanti . Hehe . So itu je kot . Jap lagi aku update wedding lagi satu pulak eh eh eh .




[Noted : Nak kahwin jugak !]


No comments: