Nov 4, 2011

Counting the days

Yes, i'm counting the days. And i think everyone here knows, kawen baik aku nak kahwin dah, Muna laa sape lagi kan. And i was like tak percaya kot dia potong aku. Damn betul kan? Sekarang memang tak boleh nak predict siapa akan kahwin dulu. Tapi jodoh pertemuan tu semua dah ditentukan. Tak boleh nak salahkan takdir sama ada kau akan kahwin lambat ke cepat. Jadi, teruskan laa berdoa moga dapat jodoh yang baik tak kira laa lambat ke cepat. Hihi.

Sesaja update perasaan aku kat sini. Haha. Erin kan over. Actually, aku memang excited gila kot bila Muna bagitahu Aie (tunang sekarang, haha) nak masuk minang dia last year. Seriously, kawan mana yang tak excited kan, lagi-lagi kawan tu perangai over macam aku kan? Eh, aku rasa macam dah banyak kali dah aku cerita kan macamana aku kenal Muna ni. So, tak payah cerita banyak kali ek. Dah lama dah kitorang jadi bff dan dah banyak cerita suka, duka dan gossip kitorang share. Haih tetiba sebak gila je nak type. Gedik kan? Macam laa dia kahwin pastu dah tak boleh jumpa lagi. Rasa nak tamporrr diri sendiri je. 

Diam tak diam, senyap tak senyap, tinggal 13 hari je lagi dia nak kahwin. Macam-macam rasa sey. Aku rasa tak sabar, gembira, sedih dan ehhhh nervousnya. Tapi paling tak sabar sekali nak tengok Aie nangis masa nikah nanti. Sumpah wei aku pun nanti tak tahan nak nangis jugak kang. Cerita cinta diorang ni memang best kot. Dari awal sampai lerrr nak kahwin, memang aku follow. Diorang memang sweet gila sebab Aie memang sweet gitu. Bukan nak puji tapi memang betul. Gaduh? Tu biasa laa kan. Tapi part gaduh biasanya aku lambat tahu. Sebab informer pun lambat bagitahu kan. Hehe. Dah 5 tahun dah diorang kenal, tarikh anniversary diorang pun aku ingat tau, 5 Februari 2006 eh ke 2007. Over kan? Ni bukan over, ni baru betul namanya bff. Hehe. 

So, aku attached kan sikit gambar kenangan dengan dia. Mana sah kalau update cerita takde gambar kan? Huhu. Tapi tu semua gambar lama, muka memasing busuk gila kot! Dari zaman belajar sampai laa zaman dah tua ni. perangai dia tetap sama, gelabah sentiasa! Dan satu perkara lagi, sifat ambil berat dan kasih sayang dia kat aku tak pernah berubah walaupun dia tengah sibuk nak kahwin, kan Muna? (Ok dah boleh menangis sekarang). Serious sey dah tak boleh nak type pape dah. Sebak ni. Korang tengok gambar Muna masa muda-muda ek. Rambut cam singa. Haha.



















So, kepada Muna dan Aie, tahniah sebab korang dah pun potong aku. Kira korang ni hebat laa dan aku bukan laa loser sangat pun. Haha. Muna, love u till the end!



[Noted: Nak bagi hadiah apa kat Muna?] 

No comments: