Sep 12, 2011


Alhamdulillah, syukur dengan nikmat Allah, dapat jugak kita semua meraikan bulan Ramadhan dan beraya kan? So dikesempatan bulan raya ni, aku nak mintak maaf bebanyak kat korang. Mana laaa tahu ada yang terasa dengan mulut laser aku ni kan. Nama pun Erin kan? Hihi. So amacam raya korang tahun ni? Meriah tak? Banyak collection duit raya? Untuk tahun ni, raya aku biase je, bersederhana dengan 6helai pasang baju raya. Hihi. Cuma alahai duit raya sikit je. Yela umur 25 tahun kan? Matang dah ni.
Tahun ni turn raya rumah nenek Pontian dulu, so sehari sebelum raya aku dah stand by balik kampung tapi mak ayah balik malam raya. Al maklumlakan, mak aku tu jual kuih pastu nak closing banyak kedai plak. Every year pun memang macamni. Dah itu rezeki keluarga kan :)) Tapi tahun ni kitorang stay kampung 5 hari je tak macam tahun sebelum ni, confirm 7 hari kat kampung. Hehe. Arghhhhhh tetiba aku malas nak cerita pepanjang plak tu. Kepala aku pening laaa. Gila kan update blog camni?
Sent from Yahoo! Mail on Android Erin :)

No comments: