Jun 8, 2011

Just Married - Rehan & Azim

Assalammualaikum dan selamat pagi semua . Korang happy tak harini? Aku kurang happy kot rasa nak belasah orang je ni . Tengah tahan marah ni , grrrrrrr . Kenapa entah semua orang suka cakap "ha pergi laa gaduh sensorang sana" . Bukan sorang je yang cakap macam tu , tapi ramai kot . Tapi takpe laa aku kan cool , rasa nak marah kita tweet je kat twitter . Haha siapa follow erinradzuan mesti rasa nak gelak guling-guling kan baca aku mengamuk-ngamuk sana sini . Nama pun Erin kan , tak leh nak ubah dah . Ehe actually bukan nak mengadu ke apa , tapi entah laaa emo lebih kot , kurang kasih sayang . Haha . Ok bye , tak nak mengarut . Aku sebenarnya nak update wedding si Rehan tu haa . 

Aku pernah update pasal engagement day diorang kat dalam blog ni jugak . Malas pulak nak link kan . Cari laa sendiri ye :) So secara ringkasnya , Rehan adalah classmate aku paling renek sekali masa kat UTHM . Ekeke gurau je babe . Kau pun tahu kan aku suka dengki kau? Of course laa dalam blog ni aku pun nak kutuk kau . Hehe . Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi sebab cinta monyet diorang dari tingkatan 2 kekal sampai laa sekarang ni . Bila aku duk hitung ada laa 10 tahun jugak diorang ni bercinta kan? Aku respect doww kat korang lama jugak tu . Kalau nak compare ngan aku dari tingkatan 2 sampai sekarang , Mu'az tu yang keempat . Haha . Takpe tu cerita lama , dulu aku ni bodoh sangat , tapi sekarang dah pandai aaa sikit-sikit nak buat pilihan . So far Mu'az is the best laa nak compare yang dedulu tu . 

Suami si Rehan pun dah jadi kawan geng-geng gemuk jugak laa . Sebab Azim pun senang nak mesra dengan orang , so jadi laa kawan kitorang semua jugak . Aku memang suka friendship macam ni . Sebab boleh jadi rapat . Seriously , hidup aku dipenuhi cerita kawan-kawan . Aku memang banyak spent masa dengan kawan , yela family aku kan busy . Mak aku tu haa kemaen lagi busy nya , kekadang kalau aku balik JB , entah bape minit je boleh tengok muka dia . Wah tetiba nak feeling sedih pulak . Tapi itu memang kenyataan kot . Aku harap mak cecepat laa duduk rumah tak payah pergi kedai lagi , eh tapi nanti mesti susah nak "hello mak , orang takde duit laa" ekeke .

Ok bila aku dah start menaip kat sini , aku memang suka masuk cerita yang takde kena mengena . Cer korang bayangkan , kat sini pun aku boleh non-stop bebel , apatah lagi kalau in reality kan? Ada orang dah tegur aku kot sebab aku membebel panjang sangat . Haha . Nasib kau laa , siapa suruh kau kat depan mata aku kan . Hehe membebel lagi pulak . So secara ringkasnya , Rehan dah pun selamat jadi isteri solehah kepada suami soleh yang bernama Azim . Majlis resepsi sebelah Rehan je aku dapat pegi sebab yang Azim punya tu aku pening kepala laa , so aku rerehat je kat rumah . Majlis tu berlangsung kat rumah Rehan pada 28 Mei 2011 . Macam biasa laa , kalau kawan-kawan kelas kawen , mesti ada mini reunion . Seronok kan? Tapi macam biasa jugak laa , muka-muka biasa jugak laa yang aku jumpa . Yang jauh-jauh tak datang pun . Aku harap masa aku kawen nanti , bukan mini reunion je tapi mega reunion yang aku nak . Korang kalau tak datang siap aaa . Aku merajuk ! Hehe . Mmmm itu je kot nak cerita , tengok je laa gambar eh . Tak banyak pun snap sebab pakai camera sony ni rasa sakit jiwa tau . Rasa nak buang je dalam parit . Hehe .

Azim & Rehan
comel je aku nengok si Rehan ni :)

 Kengkawan UTHM 
Dari kiri berdiri : Padel (bakal jadi daddy) , Ame (tiada calon lagi) , Hadi (peluang cerah berumahtangga) , Erin (comel kan?haha) , Kak Zie (bakal jadi mummy) dan Aina (dah ada calon , bulan depan tunang kot) .
Dari kiri duduk atas kerusi : Azim dan Rehan 
Dari kiri duduk bawah : Ijam (tunangan orang) , Mukhafiz (suami Suhada) , Suhada (isteri Mukhafiz) dan Zana (tunang si Mam) . 

The girls :)


So , cecepat laa kawan-kawan lain kawen , boleh laa aku amek sikit idea nanti :D







[Noted : Rasa nak belasah orang !!!]

3 comments:

yanie said...

beb, teharu aku ko post gamba wedding aku kt cini. ehehe. correction: kitorg becinta since form 4 laaa..

Anyway, thanx sgt2 kt korg sbb dtg wedding aku sgguhpun pjlanan yg korg tempuh penuh onak tol :) Nnt wedding ko InsyaAllah ktorg dtg plk erk. xpe, aku xkesah ko nk ckp aku renek ke apa, aku akn ttp dtg nnt InsyaAllah hehe

yanie said...
This comment has been removed by the author.
Erin said...

yanie rehan renek : haha alamak sorry salah information . kahkahkah . malu jek :)