Nov 16, 2009

Review Movie - 2012

Ada apa dengan 2012? Kan baru 2009 . Eh ada kene mengena ke oii . Haha . Actually aku tengah frust ni sebab tak tengok lagi cite tu . Macam-macam feedback yang aku dapat daripada kengkawan aku yang dah tengok . Termasuklaa si Muaz yang tinggi lampai tu . Hummm . Dia cakap cite tu tak best langsung , ending yang tak best dan macam-macam lagi tomahannya . Huh . Saje je kan dia tak nak bawak aku . Geram je . Pastu tengok status orang laen kat FB especially yang dah tengok 2012 , cakap cite tu best & sedih . Hummm entahlaaa wei . Tak paham aku . Aku dengar cite 2012 ni cite pasal kiamat tapi tu laa encing cite ni mestilaa hero&heroin hidup . Sama je cam cite hindustan lain kan . Kalau menurut ajaran agama Islam , bila terjadinya hari kiamat , tak kan ada seorang pun yang akan hidup . Kita semua akan ke alam lain . So , secara kesimpulannya , tak elok laa tengok cite camtu . Apa laa korang ni , membazir tengok cite tu , lebih baik sedekah duit tu kat orang susah . :) :) :)

Sebenarnya , aku dah plan ngan gang budak kuat jalan & kuat makan tengok 2012 , tapi paham-paham jelaa kan , cite tu baru lagi laa wei . Memang tak dapat seat laa oi . Kalo dapat pun betul-betul depan screen . Humm so , kitaorang tengok jelaa cite apa je yang ada . Sue ngan Anne sampai OU dulu . Yelaa kan umah diorang dekat je kot , confirmlaa diaorang yang sampai dulu . Mula-mula nak tengok Phobia 2 tapi Amer ngan Chuck dah tengok . Diorang cakap tak best . And then , aku cakap kat Sue , tak kisahlaa tengok cite ape pun . So , akhirnya kitaorang tengoklaa cite Ninja tapi bukan Ninja Assasin ye kawan-kawan . Ni Ninja yang sangat tak best . Jom , let picture talks . Tapi ada 2 gambar je upload . Hehe .

Amer , Chuck , Anne & Sue


Ok , ni aku plak ngan diorang . Anne snap this picture .


No comments: